14 Şubat 2008 Perşembe

Kalpli pasta

















Bu pastayı eşimin doğumgünü için yaptım.ve aslında ilk de pasta denemem.ilk sefer için hiç de fena değildi aslında.herhalde aşkla,sevgiyle yapıldığı için olsa gerek.eee tarihte Sevgililer Gününe yakın olunca kalpli kek kalıbı bulmak zor olmadı.keki de evde kendi yapmak isteyenler olabilir elbette.ama ben pratik olsun istedim.
tarifini de vereyim bari dileyenler denesin yapsın malum bugün Sevgililer Günü.Önce kalp şeklinde bir hazır pasta keki alıyorsunuz.ben kekleri nescafe ile ıslattım ama dileyen sütle de ıslatabilir.ilk kat keki ıslattıktan sonra araya hazırlamış olduğum çilekli pudingi sürdüm(creme ole'ninkiler hem pratik hem de lezzetli),pudingi üzerini de kivi ve muz dilimleriyle süsledim.diğer keki de üzerine kapattım.üzerini de pasta kreması ile güzelce kapladım.ve en üzerine de rendelenmiş bitter çikolata serptim.bir gece buzdolabında bekledikten sonra sonuç harikaydı.ilk deneme için cesaret vericiydi.bundan sonra hep evde yaparım herhalde.
herkesin Sevgililer Günü kutlu olsun.

Hiç yorum yok: